Alla inlägg under april 2007

Av Camilla - 16 april 2007 23:23

Ja, då har jag provat på Scrapbooking!!!


Vilket jobb att välja papper till ett enda foto..

Det tog timmar att titta på allt fint i pappersväg.

Jo det blev handlat med...ler...

Köpte papper för ...håll i er...400 kr....

Tokigt va?


Tänk! nu ska man försöka att få till det med själva layouten bara att klippa och riva och chalka och så ska det vara Tags och Brads, pins, sticks..Oj undra vad allt detta betyder...skratt...


Men det har varit en härlig dag och varmt och skönt.

Nova och jag har varit i skogen och tränat lite.

Synd bara att dagen går så fort.

Jobbar dag i morgon...


Vill ni veta vad som låg i mail boxen?

Jo, ett medlemskap till en pixelsida från Leila... 

Du är helt underbar vännen.....Kram till dig..Såå. snäll.



Av Camilla - 15 april 2007 21:54

Jag vill hälsa er välkommna till min Blogg.

Här kommer jag att skriva lite då och då.

Det blir min lilla dagbok om allt möjligt, inget speciellt ämne eller så.

Utan det som kommer på.


Nu är min Jobbar helg över, har jobbat Fredag, Lördag, Söndag.


Lite tråkigt att man varit inne hela helgen, när det varit såå fint och varmt ute.


Men hann med en härlig runda med Nova nu i kväll...

Och Ledig dag i morgon.....

Vad ska jag göra då?

Jo det blir en lång promenad och träning i Apportering för Nova.


Sedan ska jag uppdatera lite på sidorna, Och ska på kurs "prova på" scrapbooking....Så det blir fullt upp.

Men bara med roliga saker..

Kram: Camilla




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards