Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Mörker..

Av Camilla - 1 november 2007 15:48

Fy vad det är mörkt och tråkit väder idag..Gillar det inte..

Hadde hoppats på en härlig höst dag..

Barnen har lov denna veckan och det är mysigt när dom är hemma..

Dom har varit såå hjälpsamma mot sin mamma..skratt..

Städat sina rum och bäddat alla sängar och dammsugit på båda våningarna ..

Lagat mat och varit ute med vovven..Tänk vad bra man har det...

Nästa vecka fyller min Sandra 15 år..Mikaela är 12 år.

Vart har åren tagit vägen?

Nu är det jobbar helg igen, det bara rullar på.

Tänk om vädret kunde göra det med.

Nu ska Nova och jag hämta ved och tända i kaminen..

Ha en bra eftermiddag..

Kram: Camilla

 
 
Leila

Leila

1 november 2007 23:59

Hejsan
Så snälla flickor du har. Det är väl skönt att få hjälp ibland, tycker då jag. Fast mina grabbar hjälper inte till mycket. När de väl gör det blir jag lika imponerad av dem. Tänk vad de kan bara de vill.
Vad härligt det är när man kan tända i kaminen eller som vi har, vedspis och kackelugn. Höra hur det sprakar och känna värmen sprida sig. Mysigt värre ... :-)
Ha det gott och ta det lugnt
*kram*
Leila

http://leila.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

21 november 2007 19:54

Hej kära vän. Är här och myser lite. Men jag håller med dig om mörker. Inte kul. Men tänk så här. Den 22 december, är årets mörkaste, send vänder det och blir ljusare och ljusare :O) Jo, jag har lagt upp dagbok igen. Ni ville ju det *fniss* Kolla i vänster meny, längst ned. Kramis Syrran

http://leoscorner.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 oktober 2007 10:00

Hejsan på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen...Förlåt... vet inte vad tiden tar vägen? Allt bara rusar på i en hiskeligfart.. Går upp tidigt på lediga dagar för att hinna med allt som jag vill... Men det hjälper inte. Misstänker...

Av Camilla - 9 oktober 2007 10:27

Hejsan på er alla!! Nu var det ett litet tag sedan jag var här.. Först tusen tack för att ni kommer och hälsar på mig och min vovve....ler... I går var Nova och jag och tränade Tävlingslydnad.. Vi åkte som vanligt mycket tidigt dit...Nästan 2 timmar....

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla.... Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder.... Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille. Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboki...

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm.. Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..  Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen... Och huvudvärken den sitt...

Av Camilla - 26 september 2007 22:23

Hejsan 1 I dag har jag varit ledig och tänkte göra lite här hemma... Ja, först var det lilla Nova som skulle tränas och busas med...I skogen var vi en sväng, men inget roligt väder.. Så över till alla sysslor hemma.. Jo jag fick putsat fönstret och b...

Ovido - Quiz & Flashcards