Alla inlägg under september 2007

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm..

Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..

 Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen...

Och huvudvärken den sitter i. Har nu varit både Fre och lör..

Så det får bli tabletter och sedan i säng. Jobbar i morgon 7-17. Sedan är det ledigt på Måndag.

Och i morgon är det en stor dag....Vadå....Jo, NOVA fyller 3 år...Hurra, Hurra...Det får bli lite köttbullar till henne...

Natti, natti...

Och var rädda om er...

Camilla.

Av Camilla - 26 september 2007 22:23

Hejsan 1

I dag har jag varit ledig och tänkte göra lite här hemma...

Ja, först var det lilla Nova som skulle tränas och busas med...I skogen var vi en sväng, men inget roligt väder..

Så över till alla sysslor hemma.. Jo jag fick putsat fönstret och bytt gardiner i köket..Ja, det var i stort sätt allt.

Sedan har det varit datorn för hela slanten..

Har gjort i ordning Hela Labradorlycka nu..Puuuuuuust.

Nu får det bli sängen och sedan är det Camillas pixlar....

Sidan väntar på att få HÖST...skratt...


Jo , nu kan jag avslöja detta....Är ni nyfikna?

 Titta in på:

http://pysselsidan.bloggagratis.se


Här kommer det att fyllas på med länkar och mm

Hoppas att ni får sova gott nu...

Natti, natti.

 Camilla.


Av Camilla - 23 september 2007 18:10

Hejsan på er! Hoppas att ni mår bra? Det gör vi...I dag känns det som att HÖSTEN är här.. Vi har tagit upp båten och gjort i ordning den...Tog in alla ute möbler med... Lite sorgelit tycker jag att det är. Nu vet man att man har hela Vintern framför sig... Vi har haft ett skönt höst väder och vi har tagit en lång promenad i skogen..Åh, vad det luktar gott....Jag funderade när jag gick där...

Är det härligare att gå i skogen på Hösten eller Sommaren?

Jag kom fram till...HÖSTEN...Vad tycker ni?

Jag lovade att visa er vad jag pysslade med innan hemsidan försvan...Och det kan jag snart göra...

Har snart gjort färdigt det..Nu är det bara Camillaspixlar som ska göras med så har jag kommit ikapp mig lite....

I morgon ska Nova och jag till Vift för att träna Tävlingslydnad.....LÄNGTAR ...

Ny vecka och nya tag ska tas... Jobbar helg denna veckan och det känns sådär....

Kram Camilla

Av Camilla - 18 september 2007 18:25

Hejsan!!

Nu har jag fått igång Novas sida och fortfarande så är det några sidor som ska skrivas...

Camillas pixlar är inte riktigt färdig än, men det är på gång...

Så glad för att hemsidan är tillbaka.

Först nu tror jag att jag förstår hur många timmar som jag tillbringat vid datorn...

Varsegod att ta en titt på www.labradorlycka.com

Nya kort är uppe....

Hörs snart igen.....

Kram på er alla...

Av Camilla - 16 september 2007 20:35

Hejsan på er alla....

Efter en veckas huvudvärk och letande så har jag kommit en bit på vägen...

Adresser och mail börjar att falla på plats...
Sidan finns ju fortfarande på nätet..Men snart kommer Novas nya sida att visa sig..

Jo, jag har suttit hela helgen känns det som och funderat och jobbat..

så det blir nog bra till slut.

nu är det bara pixelsidan som ska göras och det blir lite klurit men...

Tack till alla som skrivit och stöttat och hjälpt mig..

My sweet sisters...I love you...

Kramar Camilla.

Av Camilla - 11 september 2007 10:03

Mina tankar går till den 11 September...Jag tror att alla kommer i håg detta fasansfulla som inträffade...

Tankar till alla som drabbades och deras anhöriga....


På ett kort ögonblick kan allt ändras,

var rädda om varandra

 och ta inget för givet..

Kram. Camilla

Av Camilla - 11 september 2007 09:55

Hejsan igen!!

Redan morgon ....fast jag har varit uppe en bra stund...Barnen kommer alltid upp till mig innan dom går till skolan...Är såå mysigt..

Vaknar med värdens huvudvärk...Aj... Svårt att koppla av när jag ska sova och tankarna går till datan ...Vilka adresser hadde jag och mina mail adresser...Högerklicksskyddet var hittade jag det ? På vilken sida?

Mina hundsidor? Som tur är så kom jag på att jag kan fortfarande gå in på labradorlyckan och hitta adresser till många men inte alla....

Ni som vet att ni brukar få mail från mig och besöka mig kan inte ni skicka mail till mig så jag har era adresser...

Ja,ja vi tog en härlig höst prommenad för att försöka att rensa tankar och det var skönt i skogen.

Är så tyst bara Nova och jag ...+ alla andra djur som inte vi ser...skratt...

Nu får det bli lite kaffe och en Treo....

Sedan ska jag försöka att göra bakgund till Novas sida...men allt tar emot Känns som en evighet att få till allt.....


Kram Camilla.


Av Camilla - 10 september 2007 22:29

Hejsan på er alla....

Idag så har det varit ett enda surr i huvudet...

Mycket tid har gått åt att leta adresser på nätet..

Många sidor kommer jag inte att hitta igen ....snyft....

Känns konstigt att inte kunna komma in på hemsidan för att uppdatera och göra grafik..

Men jag kan ta emot mail nu, fast jag kan inte skicka svar till er än.

Jag tänker på er som jag har daglig kontakt med och jag saknar bara att få sända några rader...Hoppas att ni mår bra...

Leila och Susan saknar er såååå...Kram på er och var rädda om er...


I dag har jag även försökt att tänka tanken på att göra en ny hemsida.. men det kommer inte att bli som den andra... Vågar man be om hjälp från en kär vän.....

Novas sida ska jag kunna fixa det tror jag...men pixel sidan det blir värre det...

Saknar pixlandet men det är det minsta bekymmret tror jag.

Nova ligger och suckar i jämte och undrar säkert varför matte är vimsig...skratt...

nu blir det ut i friska luften en liten stund och sedan natti natti...Sedan ska jag titta in till Labradorlycka och min pixelsida det finns trots allt kvar på nätet....

Kram till er alla och var rädda om er!

Camilla.


Ovido - Quiz & Flashcards