Direktlänk till inlägg 18 september 2007

Åh.......Novas sida....

Av Camilla - 18 september 2007 18:25

Hejsan!!

Nu har jag fått igång Novas sida och fortfarande så är det några sidor som ska skrivas...

Camillas pixlar är inte riktigt färdig än, men det är på gång...

Så glad för att hemsidan är tillbaka.

Först nu tror jag att jag förstår hur många timmar som jag tillbringat vid datorn...

Varsegod att ta en titt på www.labradorlycka.com

Nya kort är uppe....

Hörs snart igen.....

Kram på er alla...

 
 
Inger

Inger

21 september 2007 10:55

Oj..sån katastrof..gör du nu en hel ny sida camillas pixlar eller..kan du inte hämta den från nätet och sätta in igen, ung. så gjorde min son för några år sen då min data kraschade och allt var borta, nu har jag lärt mig..har en utomstående " festplatte" som det kallas, där kopierar jag emellanåt mina pärmar. Och sen kopierar jag in på cd emellanåt också..dubbelt håller bäst. Min data krånglar nu en längre tid, måste plattas ner menar min son..men jag vill inte ännu...är sååå skraj för det...hoppas att allt lyckas för dig..hör gärna av dig på min blogsida eller hemsidan..kramis inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

22 september 2007 02:11

Åhhh va bra den blev. Härligt att ha den uppe. Tur för lilla Nova *ler* MEN DU!!!!!! Vilken artist du är på scrapbooking :O) Ja, du förstår väl att jag fått ditt paket. Så otroligt fin är den Camilla, och jag blev så jätteglad för den må du tro. Den står nu i mitt köksfönster, där alla kan se hur vacker den är. Kram

http://susan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 november 2007 15:48

Fy vad det är mörkt och tråkit väder idag..Gillar det inte.. Hadde hoppats på en härlig höst dag.. Barnen har lov denna veckan och det är mysigt när dom är hemma.. Dom har varit såå hjälpsamma mot sin mamma..skratt.. Städat sina rum och bäddat alla s...

Av Camilla - 23 oktober 2007 10:00

Hejsan på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen...Förlåt... vet inte vad tiden tar vägen? Allt bara rusar på i en hiskeligfart.. Går upp tidigt på lediga dagar för att hinna med allt som jag vill... Men det hjälper inte. Misstänker...

Av Camilla - 9 oktober 2007 10:27

Hejsan på er alla!! Nu var det ett litet tag sedan jag var här.. Först tusen tack för att ni kommer och hälsar på mig och min vovve....ler... I går var Nova och jag och tränade Tävlingslydnad.. Vi åkte som vanligt mycket tidigt dit...Nästan 2 timmar....

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla.... Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder.... Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille. Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboki...

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm.. Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..  Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen... Och huvudvärken den sitt...

Ovido - Quiz & Flashcards