Direktlänk till inlägg 3 september 2007

Tiden rusar iväg....

Av Camilla - 3 september 2007 21:21

Nu var det många dagar sedan...Och var tar tiden vägen?

Allt går så fort, dagarna bara rusar iväg....

Nova mår bara bra och vi har börjat våran kurs nu...

Vad har hänt mera här förutom hundträning...

Jo, det kommer att visa sig snart.

Vill inte riktigt avslöja detta än..

Varför?

 Först ska det bli en överaskning till ?

Men ni kommer alla att få se det snart..

Vädret?

Jo, Hösten har ju kommit med regn och blåst.

Idag längtade jag tills vi eldar i braskaminen.

Är såå mysigt och det är såå gott att sitta och titta och lysna på sprakande eld..

Nä, nu väntar sängen....Har huvudvärk och är snorig...Snurvel....

Kram till alla...

Camilla.



 
 
Leila

Leila

4 september 2007 10:44

Men usch då, är du förskyld och har ont i huvudet. Jag är nog inte så där jätteförvånad att man blir det i det här vädret. Idag som vi skulle ut i skogen ... och då bestämmer sig någon där uppe för att öppna alla vattenportar ... suck ...
Så du vill hålla undrande ..skratt.. Ja, jag få väl vara snäll och vänta tålmodigt då.
Ha det gott "syrran" och krya på dig. *kram*

http://leila.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

4 september 2007 18:38

Hej vännen!
Jabba, ett nytt inlägg... Och vad du gör mej nyfiken. c",) Hoppas att vi snart få veta.
Lycko dej som har braskamin, åh vad mysigt pysigt.
Må så gott och var rädd om dej.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 november 2007 15:48

Fy vad det är mörkt och tråkit väder idag..Gillar det inte.. Hadde hoppats på en härlig höst dag.. Barnen har lov denna veckan och det är mysigt när dom är hemma.. Dom har varit såå hjälpsamma mot sin mamma..skratt.. Städat sina rum och bäddat alla s...

Av Camilla - 23 oktober 2007 10:00

Hejsan på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen...Förlåt... vet inte vad tiden tar vägen? Allt bara rusar på i en hiskeligfart.. Går upp tidigt på lediga dagar för att hinna med allt som jag vill... Men det hjälper inte. Misstänker...

Av Camilla - 9 oktober 2007 10:27

Hejsan på er alla!! Nu var det ett litet tag sedan jag var här.. Först tusen tack för att ni kommer och hälsar på mig och min vovve....ler... I går var Nova och jag och tränade Tävlingslydnad.. Vi åkte som vanligt mycket tidigt dit...Nästan 2 timmar....

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla.... Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder.... Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille. Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboki...

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm.. Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..  Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen... Och huvudvärken den sitt...

Ovido - Quiz & Flashcards