Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Så trött....

Av Camilla - 26 september 2007 22:23

Hejsan 1

I dag har jag varit ledig och tänkte göra lite här hemma...

Ja, först var det lilla Nova som skulle tränas och busas med...I skogen var vi en sväng, men inget roligt väder..

Så över till alla sysslor hemma.. Jo jag fick putsat fönstret och bytt gardiner i köket..Ja, det var i stort sätt allt.

Sedan har det varit datorn för hela slanten..

Har gjort i ordning Hela Labradorlycka nu..Puuuuuuust.

Nu får det bli sängen och sedan är det Camillas pixlar....

Sidan väntar på att få HÖST...skratt...


Jo , nu kan jag avslöja detta....Är ni nyfikna?

 Titta in på:

http://pysselsidan.bloggagratis.se


Här kommer det att fyllas på med länkar och mm

Hoppas att ni får sova gott nu...

Natti, natti.

 Camilla.


 
 
Leila

Leila

27 september 2007 00:16

Vad skönt att få vara ledig och göra det man känner för. Vi har haft lite sol här idag. Synd bara att man var så upptagen med annat, så man hann inte gå en promenad och njuta av den. Nu ska jag kila iväg och kolla Labradorlyckan.
*kram*

http://leila.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 november 2007 15:48

Fy vad det är mörkt och tråkit väder idag..Gillar det inte.. Hadde hoppats på en härlig höst dag.. Barnen har lov denna veckan och det är mysigt när dom är hemma.. Dom har varit såå hjälpsamma mot sin mamma..skratt.. Städat sina rum och bäddat alla s...

Av Camilla - 23 oktober 2007 10:00

Hejsan på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen...Förlåt... vet inte vad tiden tar vägen? Allt bara rusar på i en hiskeligfart.. Går upp tidigt på lediga dagar för att hinna med allt som jag vill... Men det hjälper inte. Misstänker...

Av Camilla - 9 oktober 2007 10:27

Hejsan på er alla!! Nu var det ett litet tag sedan jag var här.. Först tusen tack för att ni kommer och hälsar på mig och min vovve....ler... I går var Nova och jag och tränade Tävlingslydnad.. Vi åkte som vanligt mycket tidigt dit...Nästan 2 timmar....

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla.... Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder.... Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille. Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboki...

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm.. Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..  Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen... Och huvudvärken den sitt...

Ovido - Quiz & Flashcards