Direktlänk till inlägg 29 september 2007

Regn och rusk, samt Huvudvärk...

Av Camilla - 29 september 2007 21:41

Regnet det bara öser ner....Och det blåser storm..

Himmel och pannkaka...det är väl inte Gudruns "syrra" som är på väg..

 Är ju jobbar helg och det känns som jag bara är hemma och sover... Jobbar ju runt 10 timmar om dagen...

Och huvudvärken den sitter i. Har nu varit både Fre och lör..

Så det får bli tabletter och sedan i säng. Jobbar i morgon 7-17. Sedan är det ledigt på Måndag.

Och i morgon är det en stor dag....Vadå....Jo, NOVA fyller 3 år...Hurra, Hurra...Det får bli lite köttbullar till henne...

Natti, natti...

Och var rädda om er...

Camilla.

 
 
Leila

Leila

30 september 2007 00:03

Oj, fyller Nova år. Ge henne en grattis kram ifrån mig Charlie.
Stackare .. huvudvärk. Det är ju inget vidare. Hoppas den släpper.
Vi har också haft blåst och regn, fast nu har det slutat att regna och nästan att sluta att blåsa. Så Gudruns "syrra" kommer nog inte hit. Skulla jag vara henne, skulle jag söka mig till varmare trakter.
Sov gott och kram på dig.

http://leila.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

1 oktober 2007 18:42

Hipp Hurra, hurra för Novagumman idá!!!
Tänk att den lilla "hönan" blivit en sån stor dam. Hoppas din huvudvärk har släppt nu, annars hade du nog en jobbig jobbardag. Och nu hoppas jag också att du tagit det lite lungt när du har ledig dag. Kram

http://susan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 november 2007 15:48

Fy vad det är mörkt och tråkit väder idag..Gillar det inte.. Hadde hoppats på en härlig höst dag.. Barnen har lov denna veckan och det är mysigt när dom är hemma.. Dom har varit såå hjälpsamma mot sin mamma..skratt.. Städat sina rum och bäddat alla s...

Av Camilla - 23 oktober 2007 10:00

Hejsan på er! Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här i bloggen...Förlåt... vet inte vad tiden tar vägen? Allt bara rusar på i en hiskeligfart.. Går upp tidigt på lediga dagar för att hinna med allt som jag vill... Men det hjälper inte. Misstänker...

Av Camilla - 9 oktober 2007 10:27

Hejsan på er alla!! Nu var det ett litet tag sedan jag var här.. Först tusen tack för att ni kommer och hälsar på mig och min vovve....ler... I går var Nova och jag och tränade Tävlingslydnad.. Vi åkte som vanligt mycket tidigt dit...Nästan 2 timmar....

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla.... Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder.... Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille. Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboki...

Av Camilla - 26 september 2007 22:23

Hejsan 1 I dag har jag varit ledig och tänkte göra lite här hemma... Ja, först var det lilla Nova som skulle tränas och busas med...I skogen var vi en sväng, men inget roligt väder.. Så över till alla sysslor hemma.. Jo jag fick putsat fönstret och b...

Ovido - Quiz & Flashcards