Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Camilla - 7 oktober 2007 17:49

hejsan på er alla....

Hoppas att ni har haft en skön helg....och att ni har haft bra höst väder....

Här var det såå fint höst väder i går (Lördag). Vi var på en liten tripp till Partille.

Vi var på Pappersmässa...nja, Jag har ju börjat med scrappboking och att göra kort...

Jag fick med mig hem 2 st stämplar och lite mera papper... Det var såå mycket fint att titta på, och tänk att så många är som galna efter papper och att få klippa och klistra...skratt...

Kom och titta in på min pysselsida så får ni se. http://pysselsidan.bloggagratis.se

Så idag hadde vi planerat att vara ute i trädgården och klippa gräset och rensa upp i landet..Men så regnit och tråkit väder så det blev några promenader med Nova istället...

Nu var det 3 år  i dagarna sedan jag blev sjuk...Och det har varit så upp och ner dom sista veckorna .Hösten är lite jobbigare. Min värk har kommit tillbaka och det är ont i fötter och fingrar.

I morgon ska Nova och jag till Vift och träna ska bli roligt och skönt att få vara i Hundmiljö i en 3 timmar...

Sedan ska jag försöka att få till det sista på Höst och halloween sidan.. Måste försöka att pixla lite. men fingrarna lyder inte som det är idag...

 Nu är det time för en liten runda igen.

Kram: Camilla.


Ovido - Quiz & Flashcards