Alla inlägg den 9 september 2007

Av Camilla - 9 september 2007 22:51

Visst låter det konstigt...Trodde väl aldrig att det skulle kännas så konstigt...Men min älskade dator har krachat och inget finns kvar av min Hemsida....

Arbetet med Labradorlycka har varit min lilla Hobby och fått mig att kunna koppla av samt att må bra. Jag har suttit ett par timmar varje dag och det ha blivit många timmar tillsammans med Nova på kvällarna. På så sätt så kom även Camillas pixlar till... min andra hemsida... Nu börjar allt mödosamt arbete med att bygga upp allt igen och det kommer att ta tid och alla ..Just nu känns det avlägset...Alla som håller på med både hemsidor och pixlar vet nog att det är inget som återskapas på en dag...Nä, det kommer att ta Månader.


Så mitt andra projekt ligger på is nu. Jag kan inte ta emot några mail eller kommer inte att uppdatera något....Jag som hadde gjort färdigt bakgrunder och alla gåvor till Hösten...Attans skit också....

Johan och Barnen försöker att trösta. ...ler...

Herregud kom på alla mina mail adresser ligger i datan.....Ja,

Men en stor kram till er alla ...

Camilla


Ovido - Quiz & Flashcards