Alla inlägg den 4 september 2007

Av Camilla - 4 september 2007 21:18

Yes....jag är så supernöjd med den nya blogg layouten...

Det blev så bra....ja, det tycker jag....älskar höstens färger...

Nu är det bara resten kvar...det är så svårt till hemsidorna.

Måste ju tänka mera på att det går att se pixelbilderna...

Och korten på Nova.

I morgon är jag ledig och Nova och jag ska ta en lång prommenad i skogen...Bara vi inte stöter på Älgar .

Tycker att det är lite obehagligt att gå nu.

Jag har oftast Nova lös och det är lite mera näsa i luften på henne nu.

Och jag ska pyssla lite i morgon har jag tänkt...


Hoppas att jag känner mig piggare i morgon och att huvudvärken släpper...


Ja, nu är det några som är lite nyfikna på vad jag ska lägga upp här på bloggen...skratt...

Nja, det är inget märkvärdigt men ni får ge er till tåls.


Och Anna du får titta in till mig hur mycket du vill....jag tror du förstår vad jag menar...skratt...

I dag har det varit så mycket skratt på jobbet.

Och det är såå gott att skratta..

Kramar till er alla...

Camilla

Jag har även pixlat en liten Höstbild till min blogg sida....Vad tycks?


Ovido - Quiz & Flashcards