Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Camilla - 25 juli 2007 22:44

Nu är mitt lilla rum färdigt...det blev kanon, jag är såå glad för det och går in och ut för att bara titta...Tänk ett litet rum att sitta och pyssla i , uten att behöva lägga ihop allt varje gång....

Jag kommer att visa kort på rummet. Men batterierna var ur laddade... Så det kommer...

Vad jag pysslar med?

Jo det kommer ni att få se med...skratt... det är .

Scrapbooking och att göra kort...

Det är bara synd att inte jag har datan i samma rum....


I dag så har vi varit och hämtat flickorna och nu är det lite mera ljud hemma.


Nova har varit med mig i skogen och plockat blåbär..Ja hon vaktade för det kom andra som tänkt plocka med..Att alla ska behöva vara på samma ställe...skratt..

Jo , hon morrade och gav till ett skall...

Känns såå bra att hon är med och vaktar mig...

I går firade johan och Jag att vi varit förlovade i 20 år...oj vad tiden går fort...Och vi hadde såå mysigt.

En stor fin blodröd ros fick jag...

Vädret i dag......Regn och lite uppehåll på kvällen....


Kram: Camilla. 


Ovido - Quiz & Flashcards