Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Camilla - 30 juli 2007 21:51


 Hejsan !

Idag var det lite bättre väder och vind...Är nu inne på den 3:dje veckan av sommarens semester..Och även om det var lite bättre väder och solen råkade att visa sig så i nästa ögonblick så regnade det...Pust...Undrar om man överhuvud taget ska få se solen...Nå, man kan alltid pyssla med datorn..

Jag tänkte visa er mitt lilla pysselrum nu....



Här är då Novas nya stol, på väggen hänger en liten del av hennes alla fina rosetter....I burken ligger det bara en massa blommor i alla möjliga färger och storlekar..















 

 Min nya bokhylla som vi handlade på IKEA, I den har jag Papper och mina brads och andra små saker för scrapbooking...Hundböcker finns det med...




Här är mitt lilla skrivbord där det är ordning och reda just nu...skratt...

Här finns en Skärare och en massa olika "Tilda" pennor, vanliga pennor, Penslar i olika storlekar...Och en palett att blanda färg i. och chalkar och stämplar. Distresser och i burken har jag mina "Tilda" stämplar...

 Dom är såå in i vassen gulliga...

Vid lampan ligger ett kort som jag håller på med..

Och jag ska snart visa hur ett av dom kommer att bli...

Men måste först testa och se lite hur jag ska lyckas att få in det på bloggen...Hmmm. jag tror att skanna in det blir bäst...

Vill ni se?

Kram Camilla.


 Tack!

 Johan för mitt lilla egna pyssel rum....



Ovido - Quiz & Flashcards